Klient – każdą osobę przebywającą na terenie Klubu, która nie jest jego pracownikiem;
Ochrona – firmę, która w imieniu Grand Club Rzeszów zapewnia bezpieczeństwo i porządek na terenie Klubu;
Każda osoba chcąca przebywać na terenie Klubu i korzystać z oferowanych usług obowiązana jest – przed wejściem na jego teren – zapoznać się z regulaminem obiektu.
Każdy Klient zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania regulaminu.
Wejście do Klubu możliwe jest po uiszczeniu opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Wstęp do Klubu mają jedynie osoby, które ukończyły 21 lat.
Korzystanie z szatni w Grand Club Rzeszów jest obowiązkowe
Na terenie Klubu obowiązuje całkowity zakaz:
wnoszenia przedmiotów (np. szklane opakowania, ostre narzędzia itp.), które mogą zagrażać bezpieczeństwu osób przebywających na terenie obiektu,
wstępu osobom, których stan wskazuje na znaczne spożycie alkoholu lub innych środków odurzających,
wnoszenia własnych napojów oraz żywności,
palenia papierosów (w tym e-papierosów) z wyłączeniem miejsc do tego przeznaczonych (palarnia),
spożywania napojów i innych produktów zakupionych poza Klubem,
przebywania zwierząt.
BEZPIECZEŃSTWO I PORZĄDEK
Za utrzymanie bezpieczeństwa i porządku oraz egzekwowanie postanowień regulaminu na terenie Klubu odpowiedzialna jest Ochrona.
Osoby naruszające porządek publiczny, przepisy regulaminu lub niestosujące się do zaleceń obsługi obiektu i służb porządkowych mogą być wyproszone z obiektu.
Ochrona może odmówić wstępu do Klubu oraz przebywania w nim osobom, które:
nie posiadają dokumentu tożsamości potwierdzającego wiek;
znajdują się pod wpływem alkoholu, substancji odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków;
posiadają broń lub inne przedmioty mogące w ocenie ochrony stanowić zagrożenie, (w tym m.in. butelki, puszki, wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne, napoje alkoholowe, środki odurzające lub psychotropowe);
zachowują się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzają zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku w klubie;
nie posiadają stosownego ubrania (za niestosowne ubranie uważa się w szczególności dresy, czapki bejsbolowe, szaliki, kominiarki, bluzy z kapturem, stroje z emblematami i nazwami klubów sportowych), a także inne elementy ubioru lub przedmioty utrudniające identyfikację osoby;
głoszą i prezentują hasła, symbole, treści obsceniczne, wulgarne, obraźliwe, rasistowskie itp.;
niszczą wyposażenie Klubu.
Ochrona ma prawo wyprosić z Klubu osoby, których zachowanie wskazuje na wysoki stan nietrzeźwości.
W przypadku wystąpienia nieszczęśliwego wypadku lub doznania jakiegokolwiek uszczerbku na zdrowiu osoby znajdującej się pod wpływem alkoholu, właściciel obiektu lub ubezpieczyciel ma prawo odmówić wypłaty odszkodowania za powstałą szkodę.
Teren Klubu jest monitorowany w sposób ciągły, a nagrania z kamer mogą być podstawą do pociągnięcia do odpowiedzialności w stosunku do użytkowników, którzy nie stosują się do regulaminu oraz instrukcji.
Klub gwarantuje, iż monitoring powadzony jest w sposób nie naruszający dóbr osobistych oraz godności Klientów.
Osobom niepełnoletnim oraz nietrzeźwym alkoholu nie sprzedajemy.
Wszelkie skaleczenia, urazy, pogorszenie samopoczucia należy niezwłocznie zgłaszać najbliższemu pracownikowi Klubu
W związku ze szczególnym oświetleniem/efektami świetlnymi panującymi w Klubie nie zaleca się przebywanie osób z epilepsją lub wrażliwych na światło, bądź zachowanie szczególnej ostrożności.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ I KARY
Klub nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione poza szatnią.
Rzeczy pozostawione na terenie obiektu, a znalezione przez personel Klubu, możliwe są do odbioru u Menagera Klubu.
Za zniszczenie przedmiotów stanowiących własność Klienta Klub nie ponosi odpowiedzialności.
Klub nie odpowiada za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem regulaminu obiektu, instrukcji oraz poleceń upoważnionego personelu.
Każdorazowy przypadek naruszenia przez Klienta porządku publicznego, postanowień niniejszego regulaminu oraz instrukcji lub zaleceń obsługi obiektu, służb porządkowych oraz Ochrony, może skutkować niezwłocznym usunięciem klienta z Klubu bez prawa zwrotu wszelkich poniesionych kosztów (wstępu, korzystanie z atrakcji Klubu), a wobec osoby rażąco naruszającej postanowienia regulaminu może zostać ustanowiony całkowity zakaz wstępu do Klubu.
REKLAMACJE
Reklamacje rozpatrywane są po pisemnym zgłoszeniu w biurze Klubu w Rzeszowie.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych.
POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
O ewentualnej zmianie godziny otwarcia lub zamknięcia Klubu decyduje jego Menager lub osoba do tego uprawniona.
Wszelkie problemy techniczne związane z funkcjonowaniem obiektu należy niezwłocznie zgłaszać obsłudze Klubu.