Regulamin „GRAND CLUB” Rzeszów
ZASADY OGÓLNE
1. Użyte w
regulaminie określenia oznaczają:
Klub – teren Grand
Club Rzeszów
Klient –
każdą osobę przebywającą na terenie Klubu, która nie jest jego pracownikiem;
Ochrona –
firmę, która w imieniu Grand Club
Rzeszów zapewnia bezpieczeństwo i
porządek na terenie Klubu;
2. Każda
osoba chcąca przebywać na terenie Klubu i korzystać z oferowanych usług
obowiązana jest – przed wejściem na jego teren – zapoznać się
z regulaminem obiektu.
3. Każdy
Klient zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania regulaminu.
4. Wejście
do Klubu możliwe jest po uiszczeniu opłaty za bilet wstępu zgodnie z
obowiązującym cennikiem.
Bilet wstępu
uprawnia do jednorazowego wejścia do klubu. Opuszczenie klubu i ponowne wejście
wymagają ponownego zakupu biletu. Opaska nie jest biletem wstępu do klubu.
5. Wstęp do
Klubu mają osoby, które ukończyły 21 lat.
6.
Korzystanie z szatni w Grand Club jest
obowiązkowe.
6. Na terenie
Klubu obowiązuje całkowity zakaz:
wnoszenia
przedmiotów (np. szklane opakowania, ostre narzędzia itp.), które mogą zagrażać
bezpieczeństwu osób przebywających na terenie obiektu,
wstępu
osobom, których stan wskazuje na znaczne spożycie alkoholu lub innych środków
odurzających,
wnoszenia
własnych napojów oraz żywności,
palenia
papierosów (w tym e-papierosów) z wyłączeniem miejsc do tego przeznaczonych
(palarnia),
spożywania
napojów i innych produktów zakupionych poza Klubem,
przebywania
zwierząt
I. BEZPIECZEŃSTWO
I PORZĄDEK
1. Za utrzymanie
bezpieczeństwa i porządku oraz egzekwowanie postanowień regulaminu na
terenie Klubu odpowiedzialna jest Ochrona.
2. Osoby
naruszające porządek publiczny, przepisy regulaminu lub niestosujące się do
zaleceń obsługi i ochrony obiektu mogą być wyproszone z obiektu.
3. Ochrona
może odmówić wstępu do Klubu oraz przebywania w nim osobom, które:
nie
posiadają dokumentu tożsamości potwierdzającego wiek;
znajdują się
pod wpływem alkoholu, substancji odurzających, psychotropowych lub innych
podobnie działających środków;
posiadają
broń lub inne przedmioty mogące w ocenie ochrony stanowić zagrożenie,
(w tym m.in. butelki, puszki, wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo
niebezpieczne, napoje alkoholowe, środki odurzające lub psychotropowe);
zachowują
się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzają zagrożenie
bezpieczeństwa lub porządku w klubie;
nie
posiadają stosownego ubrania (za niestosowne ubranie uważa się
w szczególności dresy, czapki bejsbolowe, szaliki, kominiarki, bluzy
z kapturem, stroje z emblematami i nazwami klubów sportowych), a
także inne elementy ubioru lub przedmioty utrudniające identyfikację osoby;
głoszą
i prezentują hasła, symbole, treści obsceniczne, wulgarne, obraźliwe,
rasistowskie itp.;
niszczą
wyposażenie Klubu
4. Ochrona
ma prawo wyprosić z Klubu osoby, których zachowanie wskazuje na wysoki stan
nietrzeźwości.
5. W przypadku
wystąpienia nieszczęśliwego wypadku lub doznania jakiegokolwiek uszczerbku na
zdrowiu osoby znajdującej się pod wpływem alkoholu, właściciel obiektu lub
ubezpieczyciel ma prawo odmówić wypłaty odszkodowania za powstałą szkodę.
6. Teren
Klubu jest monitorowany w sposób ciągły, a nagrania z kamer mogą
być podstawą do pociągnięcia do odpowiedzialności w stosunku do
użytkowników, którzy nie stosują się do regulaminu oraz instrukcji.
7. Klub
gwarantuje, iż monitoring powadzony jest w sposób nie naruszający dóbr
osobistych oraz godności Klientów.
8. Osobom
niepełnoletnim oraz nietrzeźwym alkohol nie jest sprzedawany.
9. Wszelkie
skaleczenia, urazy, pogorszenie samopoczucia należy niezwłocznie zgłaszać
najbliższemu pracownikowi Klubu
10. W
związku ze szczególnym oświetleniem/efektami świetlnymi panującymi w Klubie nie
zaleca się przebywanie osób z epilepsją lub wrażliwych na światło, bądź
zachowanie przez te osoby szczególnej
ostrożności.
II. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I KARY
1. Klub nie
ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione poza szatnią.
2. Rzeczy
pozostawione na terenie obiektu, a znalezione przez personel Klubu, możliwe
są do odbioru u Menagera Klubu w dni od
poniedziałku do piątku w godzinach od 09.00 do 13.00 po uprzednim telefonicznym umówieniu.
3. Jeżeli
rzecz pozostawiona w szatni lub znaleziona na terenie klubu nie zostanie
odebrana przez właściciela w terminie 14 dni, a tożsamość właściciela lub dane
umożliwiające kontakt z nim nie są Klubowi znane, Klub może oddać rzecz na
przechowanie uprawnionemu podmiotowi. Wszystkie koszty związane z przechowaniem
i utrzymaniem rzeczy we właściwym stanie ponosi właściciel.
4. Za
zniszczenie przedmiotów stanowiących własność Klienta Klub nie ponosi odpowiedzialności.
5. Klub nie
odpowiada za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem regulaminu obiektu,
instrukcji oraz poleceń upoważnionego personelu.
6.
Każdorazowy przypadek naruszenia przez Klienta porządku publicznego,
postanowień niniejszego regulaminu oraz instrukcji lub zaleceń obsługi obiektu,
służb porządkowych oraz Ochrony, może skutkować niezwłocznym usunięciem klienta
z Klubu bez prawa zwrotu wszelkich poniesionych kosztów (wstępu,
korzystanie z atrakcji Klubu), a wobec osoby rażąco naruszającej
postanowienia regulaminu może zostać ustanowiony całkowity zakaz wstępu do
Klubu.
III. REKLAMACJE
1.
Reklamacje rozpatrywane są po pisemnym zgłoszeniu w biurze Klubu
w Rzeszowie.
2. Wszelkie
reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych.
IV. POZOSTAŁE
POSTANOWIENIA
1. Zmiany
godzin otwarcia lub zamknięcia Klubu decyduje i wprowadza Menager Klubu lub
osoba do tego uprawniona.
2. Wszelkie
problemy techniczne związane z funkcjonowaniem obiektu należy niezwłocznie
zgłaszać obsłudze Klubu.
V.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY / RODO / UDOSTĘPNIANIE WIZERUNKU
Administratorem danych osobowych Klientów GRAND CLUB RZESZÓW
jest Panorama Klub spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w
Rzeszowie (35-030) przy ul. T. Kościuszki 9.
Inspektorem ochrony danych osobowych w Panorama
Klub jest pełnomocnik Katarzyna Zając-Młynarska, z którym kontakt jest możliwy
za pośrednictwem e-mail pod adresem: Kasia kasia@reinvest.com.pl lub listownie na adres administratora.
Panorama Klub przetwarza dane osobowe w
związku z realizacją celów GRAND CLUB RZESZÓW, to jest organizacją koncertów,
dyskotek, spotkań, wydarzeń muzycznych i innych wydarzeń. Ponadto Panorama Klub
przetwarza dane osobowe w celu przygotowania niezbędnej dokumentacji związanej
z organizowanymi wydarzeniami oraz prowadzenia ewidencji osób korzystających z
oferty Klubu. W przypadku wyrażenia przez Klienta zgody, Panorama Klub
przetwarza również dane osobowe w celu prowadzenia działań promujących GRAND
KLUB RZESZÓW, przez publikację imienia i nazwiska oraz wizerunku Klienta w
wydawanych przez siebie biuletynach, broszurach i czasopismach oraz na stronie
internetowej Administratora lub Klubu, a także w portalach społecznościowym,
takich jak Facebook, czy INSTAGRAM.
Dane Klientów mogą być udostępnione
podmiotom uprawnionym do tego na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe będą przetwarzane przez
okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3.
Klient Klubu prawo do: dostępu do treści
swoich danych i ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu oraz cofnięcia zgody
na przetwarzanie. W przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych
dane Klienta zostaną (jeśli będzie to zgodne z przepisami prawa) usunięte ze
zbioru danych osobowych w terminie do 7 dni licząc od daty wpływu żądania do
siedziby Panorama Klub.
Klient ma prawo wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
przetwarzanie danych osobowych naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO).
Podanie danych jest niezbędne do
uczestnictwa w wydarzeniach orgaznizowanych w GRAND CLUB. Podanie danych jest
dobrowolne, jednak tam gdzie jest warunkiem uczestniczenia w wydarzeniu, odmowa
ich podania, stanowi przeszkodę do uczestniczenia w nim.
ŻYCZYMY PRZYJEMNEGO POBYTU I MIŁEJ ZABAWY
Bądź na bieżąco z ekscytującymi projektami i nadchodzącymi wydarzeniami
© 2022 GRAND CLUB